Content feed Comments Feed
Related Posts with Thumbnails

ANAK SALLEH YAACOB PERLUKAN RM 300 RIBU UNTUK RAWATAN

Posted by Prudent Partner Sunday, August 8, 2010

myMetro | CAK: SY tidur di hospital


KASIHAN pula CAK dengar kisah penyampai radio popular, Salih Yaacob atau mesra disapa SY terpaksa berulang alik ke hospital hampir setiap hari, malah kadangkala terpaksa tidur di sana.

Hampir setiap hari selepas tamat tugas di konti dia bergegas ke hospital untuk menjenguk anak kesayangannya dan sesekali tidur di sana bergilir-gilir dengan isteri untuk menjaga cahaya matanya.


Ketika terserempak dengannya di pejabat SinarFM baru-baru ini, SY mengakui sambutan Ramadan kali ini agak suram berbanding dulu tetapi dia reda dan mengharapkan yang terbaik untuk anaknya.


Difahamkan, anaknya pernah dimasukkan ke hospital tahun lalu dan dibenarkan keluar apabila kembali sihat. Bagaimanapun, kesihatan anaknya kembali merosot hingga terpaksa menerima rawatan pakar di hospital swasta.


Nak dijadikan cerita, kos rawatan mencecah hampir RM300,000, manalah SY mampu. Akhirnya, anaknya dirujuk ke sebuah hospital kerajaan yang mempunyai kepakaran yang cukup.

Terharu sungguh CAK melihat SY masih mampu bertenang biarpun dilanda dugaan seberat itu. Dia tidak pernah berhenti berusaha mencari jalan mengubati anaknya.


Diharap SY terus kekal tabah dan jangan sesekali berputus asa. CAK sentiasa mendoakan yang terbaik buat SY sekeluarga dan akan mengikuti perkembangan anaknya dari semasa ke semasa.

0 comments

Post a Comment

Alangkah pilunya...

Prumy Child

Dapatkan Analisa Takaful PERCUMA!!

Nama Penuh:
Tarikh Lahir :
Adakah anda seorang perokok? YA
TIDAK
Pekerjaan & Jawatan:
Jantina : Lelaki
Perempuan
Alamat Email:
Nombor Telefon :
Lain-lain Maklumat / Pertanyaan :

This form powered by prudentpartner

Mengenai Prudent Partner

Singgahlah Selalu

Sembang-Sembang Prudent Partner

FEEDJIT Live Traffic Feed

Followers

Blogger Malaysia

BlogMalaysia.com